Followers

Welcome To Ceritaduniaerwanalif.blogspot.com-------------------> I'm not Special, I'm just Limited Edition

Sunday, December 4, 2011

Otak Ku Blur!


Assalamualaikum blogger semua, lama dah tak blogwalking, abis besawang blog ku nie,
bkn nye aku abaikn kau wahai blogku, cuma aku blur ndak tau mau post apa udah,
tgok pic atas tu?? jgn smpai aku wat mcam tu plak nnty, abis pecah kepala di buat nya,
aatuukkhhoooiii ! aku blur bha mau post apa ni, blur otak ku eh,
kata si Cik F bukn nama sebenar, disuruh aku post apa yg ada di kepala hotak ku,
NA ! ni aku post udah, aku post sal otak ku blur aahaahaahaahaa ! !
kla ~ nnty post lagi, nnty aku cuba tuk kelaur dari kekacauan si 'BLUR' ni . .

Cerita Dunia eRwan Alif sampai sini sahaja
Thanks Because Read My Blog I'm not Special,I'm just Limited Edition Cerita Dunia eRwan Alif

0 comments:

Post a Comment

Merepek Jak la ! ! ! ! ! !

Daisypath Happy Birthday tickers