Followers

Welcome To Ceritaduniaerwanalif.blogspot.com-------------------> I'm not Special, I'm just Limited Edition

Tuesday, August 7, 2012

Only her . .



Wahai blog, aku rindu kan padanya, aku sayang padanya, 
aku sanggup lakukan apa sahaja untuk dirinya asalkan dia bahagia,
kerna aku tahu, cinta itu perlu pengorbanan, aku rela asalkan dia bahagia,
aku faham dia sunyi, aku faham aku tidak dapat berada di sampingnya untuk buat dia bahagia,
aku cuma mahu ingin dia bahagia, aku rela hati hadapi semua ini, meski semua tu sakit bagi diriku,
aku takut kehilangan nya, tapi aku? aku tak dapat laku kan apa yang dia mahukan,
kerna aku berjauhan dari dirinya,
wahai blog, aku amat sayangkan dirinya, dia segala2 untuk diri ku ini, dia adalah semangat ku, 




Thanks Because Read My Blog I'm not Special,I'm just Limited Edition Cerita Dunia eRwan Alif

0 comments:

Post a Comment

Merepek Jak la ! ! ! ! ! !

Daisypath Happy Birthday tickers