Followers

Welcome To Ceritaduniaerwanalif.blogspot.com-------------------> I'm not Special, I'm just Limited Edition

Sunday, August 19, 2012

Selamat Hari Raya


Tahun ni aku raya kat serawak tapi tuk satu hari jak, and then balik pi tawau :) 
terpaksa la merasa raya pertama tanpa keluarga tersayang disisi untuk seketika je, 
beraya atas pesawat aku nanti eh ! sedihnya aku rasa, tapi tak apa la, pengalaman katakan,
tapi, yang buat aku rasa sedih lagi bila aku tak dapat beraya dengan orang yang sangat2 aku cintai,
kenapa :'( dah 3 tahun berturut2 aku terima semua nie, sakit, sedih, kecewa . 
tapi apakan daya, aku terpaksa laluinya dengan hati yang tabah, 
demi dia yang aku cintai, alen maaf kan alif lau alif ada salah,
alif sayang kan alen sampai bila2 :')

Thanks Because Read My Blog I'm not Special,I'm just Limited Edition Cerita Dunia eRwan Alif

0 comments:

Post a Comment

Merepek Jak la ! ! ! ! ! !

Daisypath Happy Birthday tickers